Procedura wydawania zaświadczeń o ukończonym lektoracie w SPNJO UWr

  1. Zaświadczenie o ukończonym lektoracie wydaje się studentom i absolwentom UWr na podstawie wysłanej drogą mailową na adres zaswiadczenia.spnjo@uwr.edu.pl prośby o wydanie potwierdzenia zdania egzaminu.
  2. Należy podać wszystkie wymagane dane – patrz punkt 6.
  3. Zaświadczenie wydaje się nie później niż w okresie 5 lat od ukończenia lektoratu.
  4. Zaświadczenie można odebrać po trzech dniach od dnia zgłoszenia.
  5. Zaświadczenia nieodebrane do końca semestru ulegają kasacji.
  6. Należy podać imię i nazwisko  oraz następujące dane:

a) studenci – Studenci mają obowiązek komunikowania się poprzez uniwersytecki adres mailowy w domenie uwr.edu.pl. Nie odpowiadamy na maile wysyłane z prywatnych adresów

  • kierunek i rok studiów,
  • numer albumu
  • tryb studiów stacjonarne/ niestacjonarne (wieczorowe, zaoczne)
  • studia I czy II stopnia / jednolite magisterskie

b) absolwenci

  • I, II stopnia, jednolite magisterskie
  • czy posiada tytuł magistra/doktora,
  • kierunek,
  • numer albumu,

c) kandydaci do kolegium doktorskiego szkoły doktorskiej UWr

  • czy posiada tytuł magistra
  • nazwa kolegium doktorskiego w ramach szkoły Doktorskiej UWr

d) doktoranci w Szkole Doktorskiej

  • nazwa kolegium doktorskiego

e) cel – w jakim celu ma być wystawione zaświadczenie np. czy do CV, czy dla komisji rekrutacyjnej, dla jakiej jednostki, czy dołączenie do dokumentów aplikacyjnych

f) zaświadczenie w języku polskim czy angielskim,

g) odbiór osobisty czy wysłanie skanu.